söndag, april 15, 2012

Wake up and smell the coffee

Kalaset var superlyckat igår! När man har kalas/fest är det fullt ös på alla sätt och vis vilket gjorde att jag glömde bort att ta foto... Jag hittade lite bilder i den"riktiga kameran" som någon annan tagit, tack för det:-)

Det har varit mycket kalas i mars, sen kom påsken och igår var det kalas igen! Jag gillar kalas och fester, så missförstå mig inte men.... Ursäkterna för att äta lite onyttigare än vanligt har varit många. Men, nu är det slut på sockerfesten. Om 5 veckor ska vi spendera en vecka i Spanien och det är mitt första delmål mina vänner. Jag har en tendens att vara lite väl optimistisk, men 3 kg är realistiskt och mitt första mål.
Fasiken vad jag är peppad, målbilden är klar så nu kör jag! (eller imorgon börjar jag, har ju en tårta som ska ätas upp först;-)
Någon annan som är på G?




5 kommentarer:

  1. Vilken jättesöt kalastjej!!
    Jag är också igång med träning. Har ingen målvikt (borde kanske sätta upp det) men vill liksom bara vara fit och bli av med fläsket. :-)

    Vad tränar du för ngt?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Duktig du är!
    Haha, samma här ang.fläsket:-) Jag vill bli fast&kunna ha mina gamla kläder som jag hade innan graviditeten(5-7kg )Dom hänger så fint i garderoben, snart är dom välomoderna;-)
    Jag tränar på Friskis och det har varit dåligt med kontinuteten sedan i julas. Så nu är det 2pass/v. Som gäller.
    Vad tränar du?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis til Knut :)!
    Mejla mig (etthornaveden@hotmail.com) din adress samt vilket mått du önskar på armbandet så kommer det på posten inom kort.
    Ha en underbar dag!
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  4. Jag tränar också på Friskis (ett pass/vecka) och så springer jag en gång i veckan. Hinner liksom inte mer.....men man får vara nöjd med det! :-)

    Såg att Iris haft feber :-( Hoppas att hon mår bättre nu!!

    Kram

    SvaraRadera